Tuesday, August 12, 2014

Makan timeeee!

Assalamualaikum! Happy Wednesday guys :)
Hari ni 'hari gembira' aku sebab sume keje dah siap before lunch hour! haha.. so bila keje dah settle, apa lgi, mesti la pikir lunch nt nak makan ape kan hehe. Aku keje kat area Kota Damansara, so ape je yg best and mudah tuk aku makan bila tiba time lunch ni? Nak g The Curve? Hari Jumaat bole la, rehat lama sikit, kalau hari biasa tak boleh, jemmmm! Hmm Sec 6? Kalau makan nasi berlauk ok la kat situ.... Aman Suria? haha lagi la tak! lunch hour da la sejam je.. so pusing2 yg paling convenience adalah Giant! ahhaaa muka aku ni pon mesti staff2 kat sana dah kenal, bila tak tau nak makan apa, xtau nak makan kat mana je, mesti aku g giant niii, senang, dalam Hypermarket ni pon banyak restoran.

So bila masuk Giant Kota Damansara, ada banyak (banyak xbanyak la, bole laaa) pilihan, tuk buat pilihan, biasanya ikut tekak la.. kalau rasa nak western, ada Wendy's, Kenny Rogers, Canadian Pizza....kalau nak makan nasik biasanya aku masuk KWEMWE Cafe, kat sini ada jugak cakes, pastries, cookies & bottled pickles. Lempeng die pon sodapppp. Ada gak beberapa restoran yg aku masuk ikut kawan, biasanya kalau masuk KFC, Rasamas, JM Briani, ngan The Chicken Rice Shop, tu maknanya ikut kawan heheh. yg ak tak penah masuk try Farmosan Kuih Muih dgn The Kanteen (Mini Hot Pot, Soupy meal, Porridge and Beverage), sebab? hmmm sebab aku pon tak tau la, mebi sebab kwn2 aku pon tak nak masuk kot haha. 

hari ni aku rasa mcm tak nak makan nasik, western pon tak nak. Mebi mee! Kalau cite pasal mee, aku slalu makan mee rebus dekat Kafe Avenue, seriously terbaekkkk. Penah try mee rebus dekat Mr Cendol, tapi xsebest yg dekat Kafe Avenue punyeee. 2 hari lepas baru makan, takkan nak makan mee rebus lagi kan...so aku amik keputusan tuk makan dekat Noodle Station je. Senang, nama kedai pon noodle, banyak jenis noodle aku bole pilih nanti..dan dalam banyak2 pilihan tu, aku selalunya akan order Springy Noodle With Chicken Delight Roll jugak! haha sebab tu yg plg menepati cita rasa aku. Air? selalu minum iced lemon tea, tp hari ni saja tuka Iced Vanilla dan ternyata tak sia2! sedap weiiii.
Springy Noodle With Chicken Delight Roll
Iced Vanilla
Lepas kenyang, masa untuk balik ke opis..turun je dari tingkat 1 mmg akn lalu J Co Donuts & Coffee, setiap kali lalu je sini mesti rasa nak beli hahah. bengong punye perut, asal lalu sini mst rs ada space lagi.so bila rasa nak beli tu, aku cuba utk lalaikan diri sendiri, kalau berjaya alhamdulillah, klu tak berjaya, kua la RM14 beli frappucino 1 hahha. Restoran lain yg bagi aku best jugak tuk lepak dalam giant KD ni ialah Secret Recipe, sbb aku suka makan kek and spaghetti bolognese kat sini.

Alamat: Giant Kota Damansara Noodle Station F58 Jalan PJU 5/1, Kota Damansara, 47810 Petaling Jaya, Selangor ‎  

Hv a nice day guys!

No comments:

Post a Comment